vrijdag 21 mei 2010

Lekker zuipen met Josef Mengele

Ik moest vanochtend naar de tandarts, dus ik trok m’n nazi-uniform aan, want ik had ‘kamparts’ verstaan. Ik fietste naar de kampartspraktijk. Onderweg keken veel mensen me bewonderend aan, en enkelen brachten joviaal de hitlergroet. Aangekomen bij de praktijk, drukte ik op de bel.
“Welke teringmongool is daar?” klonk het door de intercom.
“Niks hier!” zei ik, eveneens door de intercom. “Aufmachen!”
Binnen sloeg ik de assistente voor haar muil, waarna ik haar de praktijk in sleepte.
“Ha Josef!” groette ik de tandarts, want hij heet Josef. “Wie geht’s?”
Ik smeet de bloedende assistente in de stoel en zei: “We gaan dit goedkope sletje eens stevig onder handen nemen.”
“Wat zei je? Zonder armen en benen?” vroeg de slechthorende Josef en hij amputeerde de tandartsassistente haar ledematen en gooide die door het raam naar buiten, alwaar een homoseksuele politieagent ermee begon te jongleren.
De tandartsassistente, die dekselse romp met dat hoofd, gilde, want ze had pijn. Uit medelijden plakte ik pleisters op haar vier wondjes. Ik liep naar de bar en tapte een biertje.
“Jij ook één, Josef?” vroeg ik.
“Is de paus pedofiel?” antwoordde Josef, die, als het om pilseners gaat, ineens over een prima gehoor beschikt.
Ik tapte er nog een en gaf ‘m aan Josef. Mijn glas was inmiddels al weer leeg, dus ik tapte nog een biertje voor mezelf, dat ik ook binnen een nanoseconde wegwerkte. Strontlazarus – het waren immers vaasjes- liep ik weer naar de assistente in de stoel. Het gegil was inmiddels gestopt. Bewusteloos. Altijd wat met die wijven. Tevens had meneer Mengele haar gebit verwijderd en hij haalde nu, met z’n knieën steunend op de armleuningen, z’n lul, of Schwanz, op en neer in de bek van de tandartsassistente. Ik aanschouwde het tafereel even, pakte de stoel aan de onderkant vast en kieperde het hele zootje om. Josef viel, met z’n lul nog in die bakkes, met z’n smoel tegen de muur. Ik hoorde nog wat gekreun (Mengele) en wat gegorgel (sletje) en verliet fnuikend de praktijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten